Siparişlerinizi Gizli Kargo İle Güvenle Gönderiyoruz. Siparişlerinizi Gizli Kargo İle Güvenle Gönderiyoruz. Siparişlerinizi Gizli Kargo İle Güvenle Gönderiyoruz. Siparişlerinizi Gizli Kargo İle Güvenle Gönderiyoruz.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1- TARAFLAR
1.1. SATICI:
ÜNVANI: PANTER EROTİK SHOP
Adresi: hOŞNUDİYE MH. İSMETİNÖNÜ CD. GÖKSU İŞ HANI NO:11 KAT.1 DAİRE.4 TEPEBAŞI / ESKİŞEHİR
Telefon: 0222 2304236 
Müşteri Hizmetleri Telefon: 0532 661 92 51

1.2. ALICI:
Adı Soyadı Ünvanı : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Adresi : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Telefon : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
E-Posta : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]

MADDE 2- KONU ve KAPSAM

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın https://www.pantershop.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. İşbu sözleşme ile taraflar ilgili Kanun’dan ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMATA İLİŞKİN BİLGİLER

3.1. Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi, vergiler dahil satış bedeli (ürün adeti x birim fiyatı olarak) ürün içeriğinde belirtildiği gibi.
[Ürünler siparişinize göre değişecektir]

3.2. Ödeme şekli : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Toplam Satış Bedeli : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Ödeme Şekli : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Teslim Edilecek Kişi : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Telefon numarası : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Teslim Edilecek Adres : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Fatura Edilecek Kişi/Kurum : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Fatura Adresi : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Kargo Ücreti : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]

3.3. Sözleşme alıcı tarafından https://www.pantershop.com.tr web adresi üzerinden online olarak onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, Alıcının, satıcıdan satın almış olduğu Mal/Hizmet’in alıcıya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal/hizmet, alıcının sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi / kişilere teslim edilecektir.

3.4. Yukarıdaki 3.2. madde bölümde bankanıza iletilecek sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır. Alıcı bu maddeyi okuyup, anlayıp, kabul ettiğini beyan eder.

3.5. Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit sayısının daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.

3.6. Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini satıcıya ödememesi halinde, alıcının kendisine teslim edilmiş ürünü 14 gün içinde SATICI’ya göndermesi zorunludur. Bu tür durumlarda nakliye ücreti alıcıyaya aittir.

3.7. Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit sayısına bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.

3.8. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, Alıcı, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve alıcı arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

3.9. Alıcı, https://www.pantershop.com.tr web sitesinde yer alan sözleşme konusu ürünün temel özellikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olarak satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı Tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan satıcı iletişim bilgilerinin sağladığı kanallarla ulaştırabilirler.

3.10. Satıcı gerekli gördüğü durumlarda, alıcının vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. Satıcı siparişte sorun tespit ettiği durumlarda alıcının vermiş olduğu telefon ve e-mail adreslerinden alıcıya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (onbeş) gün süreyle dondurur. Alıcının bu süre zarfında satıcı ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde Alıcıdan herhangi bir cevap alınamazsa satıcı, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.

3.11. Teslimat, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile alıcının yukarıda (3.2. maddede) belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi firmamız edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden satıcı sorumlu değildir. Satıcı, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen özelliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

MADDE 4 – SÖZLEŞME TARİHİ VE MÜCBİR NEDENLER

4.1. Sözleşme tarihi, alıcı tarafından siparişin online olarak https://www.pantershop.com.tr web sitesinden üzerinden verildiği tarih olan {{imza Tarihi}} tarihidir.

4.2. Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir.

4.3. Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edinimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz ) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğmuş olacaktır.

MADDE 5 – ALICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

5.1. Alıcı, sözleşmede kendisine yüklenen edinimleri mücbir sebepler dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

5.2. Alıcı, sipariş vermekle birlikte iş sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayıldığını ve sözleşmede belirtilen ödeme şekline uygun ödemeyi yapacağını kabul ve taahhüt eder.

5.3. Aşıcı, https://www.pantershop.com.tr internet sitesinden satıcının isim, ünvan, açık adres, telefon ve diğer iletişim bilgileri, satışa konu malın temel özellikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder.

5.4. Bir önceki maddeye bağlı olarak alıcı, ürün sipariş ve ödeme koşullarının, ürün kullanım talimatlarının, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların olduğu Https://www.pantershop.com.tr sipari, ödeme, kullanım prosedürü bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

5.5. Alıcı, aldığı ürünü iade etmek istemesi durumunda ne surette olursa olsun ürüne ve ambalajına zarar vermemeyi, iade anında fatura aslını ve irsaliyesini iade etmeyi kabul ve taahhüt eder.

MADDE 6 - CAYMA HAKKI

Tüketici (ALICI), 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün esas alınır.

b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün esas alınır.

c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Cayma bildiriminizi cayma hakkı süresi dolmadan https://www.pantershop.com.tr adresinde yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki iade seçeneği üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınız kapsamında öngörülen taşıyıcı Sürat Kargo olup, https://www.pantershop.com.tr web sayfasında yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki iade seçeneğinde geri gönderime ilişkin detaylar açıklanmıştır.

6.1. Tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

g) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.


MADDE 7 – SATICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ


7.1. SATICI, 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edinimleri mücbir haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

7.2. Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu mal veya hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcıya bildirmekle yükümlüdür.

7.3. 18 (on sekiz) yaşından küçük kişiler https://www.pantershop.com.tr sayfamızdan alışveriş yapamaz. Satıcı, alıcının sözleşmede belirttiği yaşının doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak alıcının yaşını yanlış yazmasından dolayı satıcı hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.

7.4. https://www.pantershop.com.tr sayfamızdan kredi kartı (Visa, MasterCard , vs. ) ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Sipariş tarihinden itibaren bir hafta içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez.


MADDE 8 - İADE PROSEDÜRÜ


8.1. Kredi Kartına İade Prosedürü

8.1.2. Alıcının cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile alıcıya bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:

8.1.3. Alıcı ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka alıcıya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların alıcının kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Alıcının satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

8.1.4. Banka Kartı veya Kredi Kartı ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, Üye işyeri yani satıcı ilgili tutarı Banka’ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince alıcıya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, Satıcının Banka’ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.

8.1.5. Alıcı, kredi kartına iade prosedürünü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

8.2. Kapıdan Ödeme ile Havale/EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü

8.2.1. Kapıdan ödeme ile havale/EFT ödeme seçeneklerinde iade Tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, Tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı ALICI’nın adına olması şarttır) havale ve EFT şeklinde yapılacaktır.

8.2.2. Alıcı, kapıdan ödeme ile havale/EFT ödeme seçeneklerinde iade prosedürünü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.


MADDE 9- GENEL HÜKÜMLER


9.1- Alıcı, https://www.pantershop.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürüne ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi elektronik ortamda verdiğini beyan eder.

9.2. Ürün sözleşme tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde teslim edilecektir. Ürününün teslim edilmesi anına kadar tüm sorumluluk satıcıya aittir.

9.3. Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz.

9.4. Ssatıcı, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

9.5. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

9.6. Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının Alıcnın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini satıcıya ödememesi halinde, alıcının kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün satıcıya gönderilmesi zorunludur.

9.7. Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin ayıplı (arızalı, bozuk vb.) halinde veya garanti kapsamında ve şartları dahilinde arızalanması veya bozulması halinde gerekli onarımın yetkili servise yaptırılması için söz konusu ürünler satıcıya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.

9.8. 385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.


MADDE 10- UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak toplam 10 maddeden oluşmaktadır.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.[Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]

SATICI:
ÜNVANI: PANTER EROTİK SHOP
ALICI:
ADI-SOYADI/ÜNVANI : [Bu bilgi siparişinize göre değişecektir]
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...